چسب های صنعتی
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 7

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 568
:: باردید دیروز : 724
:: بازدید هفته : 3793
:: بازدید ماه : 8305
:: بازدید سال : 46157
:: بازدید کلی : 1672057
چسب های صنعتی

انواع چسب های صنعتی
یکی از پرکاربردترین چسب ها استفاده از چسب های صنعتی است که بیشتر در کارخانه های تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد. انواع چسب های قوی و چسب های ضد آب باعث پیشرفت در کار و سرعت بخشیدن به تولید شده است.با مراجعه به فروشگاه های چسب با انواع و کاربردهای آنها و خواص هر کدام آشنا خواهید شد.شاید تجربه کافی در خرید و خرید نداشته باشید. تهیه آنها، بنابراین برای تهیه محصول مناسب با فروشندگان و کارشناسان ما تماس بگیرید.
چسب اکریلیک
چسب های اکریلیک در اثر افزودنی های رادیکال آزاد به سرعت خشک و سفت می شوند مونومر اصلی متیل متاکریلات است.

چسب سنگ
یکی از انواع چسب های صنعتی معمولا برای چسباندن سنگ استفاده می شود که از ویژگی های آنها می توان به مقاومت بالای محصول در برابر دمای محیط و تمامی شرایط آب و هوایی اشاره کرد.چسب سنگ قابلیت چسبندگی به انواع سنگ از جمله حمام و حمام را دارد. سطوح توالت فرنگی، سطوح سیمانی و نمای ساختمان ها و سازگاری آنها با هر شرایطی مانند رطوبت و دما و قرار گرفتن در معرض محیط های اسیدی و گازی مانند فاضلاب از جمله خواص چسب نمی باشد.چسب
چسب چوب در صنعت مصنوعات چوبی مانند تولید مبلمان و یراق آلات چوبی مانند تزیینات و کارهای بسیاری ذکر شده است. در رابطه با این چسب هر چه فشار روی چسب بیشتر شود چسبندگی آن بیشتر می شود اما اگر آن را با آب ترکیب کنید باعث آسیب به کار می شود زیرا چوب در تماس با آب حجم بیشتری پیدا می کند و کار را خراب می کند. این محصولات در رنگ های سفید و بی رنگ در بازار به فروش می رسند و در هنگام کار قدرت چسبندگی بالایی از خود نشان می دهند.

چسب ترموپلاستیک یا 1-2-3-
چسب های یک، دو، سه جزء چسب های صنعتی محسوب می شوند. آنها هم در مصارف خانگی و هم در صنعتی استفاده می شوند. می توانید نمونه کوچکتری از اینها را در منزل نگهداری کنید و با استفاده از آنها وسایل اولیه را به هر سطحی که دور از شعله است در عرض چند ثانیه بچسبانید و در اثر استفاده از چسب خشک و محکم می شود البته این محصولات دارای دو قسمت هستند. یکی چسب مایع و دیگری اسپری حلال است که باید قبل از چسب روی محل اسپری شود و سپس بچسبد و بچسبد.

چسب الاستومری
الاستومر یکی از چسب های لاستیک مصنوعی است که از حل کردن لاستیک در بنزین به دست می آید. این چسب قابلیت چسبندگی به هر سطحی به جز پلاستیک را دارد. و در ساخت هواپیما استفاده می شود

چسب رزین اپوکسی
یکی از انواع چسب های صنعتی رزین اپوکسی می باشد.این رزین ها در کارخانجات تولیدی و کارگاه ها کاربرد دارند و برای چسباندن قطعات فایبرگلاس، مجسمه های تزئینی و قابلیت چسبندگی به سطوح زیادی را دارند.چسب اپوکسی در بسیاری از صنایع از جمله استفاده می شود. . صنعت حمل و نقل و حمل و نقل، کشتی سازی، پل سازی و غیره که هم در اتصالات و هم در تراکم مقاومت بالایی دارند.

چسب اسپری حرارتی
چسب تفنگی یکی از انواع چسب های صنعتی است.این چسب بیشتر برای صنایع دستی و ساخت تزیینات و گل استفاده می شود و قابلیت چسبندگی به فوم، کاغذ و پارچه را دارد. این چسب به صورت جامد است، در دستگاهی مانند تفنگ قرار می گیرد و با اتصال دستگاه به برق، چسب ذوب شده و به بیرون هدایت می شود.

رها کردن نوار
برای چسباندن قطعات کوچک شیشه، فلز و پلاستیک استفاده می شود، قطره چسب در زیر کار نامرئی می ماند و ایجاد شوره نمی کند، هنگام استفاده مراقب باشید که به پوست نچسبد، زیرا به راحتی پاک نمی شود.

چسب آکواریوم
از این چسب برای چسباندن شیشه آکواریوم استفاده می شود.بی رنگ بوده و قدرت چسبندگی بالایی دارند.این محصول دارای خاصیت آنتی باکتریال بوده و در رنگ های شفاف، سفید و رنگی موجود می باشد.

چسب فرش
چسب فرش برای چسباندن انواع فوم، فرش و اسفنج استفاده می شود که پس از 15 تا 30 دقیقه به خوبی سفت می شود.

چسب صنعتی دو طرفه
چسب های دو طرفه از دیگر چسب های صنعتی هستند که به صورت رول و کاغذ بریده تولید و توزیع می شوند.این چسب ها ظاهری مشابه چسب های بسته بندی دارند با این تفاوت که لبه های چسب چسبنده است.
نوع چسب آهن
چسب آهن یکی از چسب های قوی است که به چسب آهن یا چسب جهانی نیز معروف است، اما به دلیل استفاده از آن در بازار باندینگ آهن با نام چسب آن بیشتر شناخته می شود و می تواند جایگزین مناسبی برای جوشکاری آهن یا چسب باشد. سوراخ کردن سطوح فلزی زمان تعمیر فلزات را کاهش می دهد و در اثر سوراخ کاری به آنها آسیب نمی رساند و از طرفی هزینه تعمیر و چسباندن را کاهش می دهد اما این چسب نیز مانند چسب های دیگر در انواع مختلف تولید و عرضه می شود. اما به طور کلی به سه دسته تقسیم می شوند که هر کدام دارای مزایای خاصی هستند و از آنها استفاده متفاوتی می کنند

چسب اپوکسی
چسب پلی اورتان
چسب سوپرچسب


چسب اپوکسی چیست؟
چسب اپوکسی نوعی چسب ضد آب برای آهن است که از استحکام چسبندگی بالایی برخوردار است و به دلیل ضدآب بودن در صنعت کشتی سازی کاربرد فراوانی دارد و کمی استفاده می شود اما از این چسب برای شکستگی های بزرگتر استفاده می شود.
چسب پلی اورتان
پلی یورتان یکی از قوی ترین چسب ها است که در کارگاه ها و خانگی کاربرد فراوانی دارد.پلی اورتان سازگاری و چسبندگی خوبی برای چسباندن سطوح فلزی، سنگی، فایبرگلاس و پلاستیک دارد و در اثر رطوبت فعال شده و در مدت زمان کوتاهی خشک می شوند. پف کرده و با استون حل کنید، بهتر است از استون برای پاک کردن این چسب از روی سطوح استفاده کنید.

استفاده از چسب فوق العاده
این چسب در بازار به قطره معروف است و استحکام بالایی برای چسباندن سطوح سنگ، شیشه، پلاستیک و برخی فلزات دارد.

کاربرد چسب آهن چیست؟
چسب آهن به دلیل استحکام چسبندگی بالا و مقاومت در برابر آب در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم، البته امروزه شرکت های زیادی در زمینه کیفیت چسب آهن با یکدیگر رقابت می کنند که معروف ترین آن ها می باشد. چسب بل. ، هل و 8888

می توان از آن برای چسباندن چوب، شیشه، فلز، فوم و الیاف استفاده کرد
چسباندن سطوح ساخته شده از چرم، پلاستیک، پارچه و روکش های تزئینی
پر کردن ترک ها و سوراخ ها
صنعت تولید کفش
کاربرد در صنعت الکترونیک
اتصال فلزات به جای جوشکاری
چسباندن سطوح فلزی مانند مس، آلومینیوم، آهن، تیتانیوم، برنج و ...
تعمیر انواع سطوح
حلال برای چسب آهن
معمولاً جدا کردن چسب آهن از روی سطوح سخت است اما اگر با حلال چسب آشنا باشید به راحتی می توانید این کار را انجام دهید.معمولا حلال چسب های پایه آب آب است اما برای چسب های دیگر باید از استون استفاده کنید. از سرکه، آب، روغن، آبلیمو و غیره استفاده کنید، اما استون را نمی توان در همه جا استفاده کرد زیرا می تواند به رنگ سطوح آسیب برساند.



تعداد بازدید از این مطلب: 159
برچسب‌ها: چسب های صنعتی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : چهار شنبه 18 مرداد 1402
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید